בדקנו מאות תלונות: באילו רשתות ישלחו אליכם הביתה מזון רקוב
בשנים האחרונות חל זינוק של מאות אחוזים בהזמנות מזון באינטרנט - אלא שלצד היתרונות הברורים, בהרבה מקרים הסחורה מגיעה פגומה ואפילו לא אכילה. ממזון רקוב, דרך שליחים שמגיעים ללא תיאום מוקדם וזורקים את האוכל מחוץ לדלת ועד איחורים של שעות - כל התלונות

רשתות השיווק לא מצליחות לעמוד בעומס המשלוחים באינטרנט. התוצאה – השירות שניתן ללקוחות ששילמו יותר נמוך מאוד. בעזרת מיזם crowd action ניתחנו מאות תלונות על משלוחים שהגיעו מהסופר. ממזון שהגיע כשהוא רקוב ובלתי אכיל ועד שליחים שמגיעים באיחור של שעות או פשוט מגיעים ומשליכים את הסחורה.
בעיית האיחורים קשה. לא מדובר באיחור של כמה דקות, אלא איחורים של שעות רבות. רבה מאוד מהגולשים העידו שהשליח דופק באחת בלילה בדלת הבית שלהם. ומה קורה כשמתקשרים להתלונן? הלקוחות מעידים שאין הקשבה.
תגובת שופרסל: התמונה המצטיירת מהפנייה הינה מעוותת לחלוטין וחסרת בסיס. המקרים הינם מקרים מלפני שנה ושנתיים ובוודאי שאין בהם כדי ללמד על הכלל.