חברת המלצות התוכן טאבולה מצטרפת למגמת הצמצומים ומפטרת 6% מהעובדים שלה, מה שמסתכם ביותר מ-100 עובדים. מנכ״ל החברה והמייסד שלה אדם סינגולדה שלח מייל לעובדים ובו דיווח על מה שכינה "ארגון מחדש של הוצאות החברה", שנועד לאפשר לחברה להשקיע יותר בתחומי העדיפות שלה, לאפשר לצוותים שלה להיות ממוקדים יותר ולצאת מההאטה העולמית מחוזקת. על פי תוכנית הקיצוצים יופחתו 23 מיליון דולר מהוצאות השווק, האירועים וכו' ו-15 מיליון דולר מהוצאות ההון (CAPEX) של החברה.
"בלב כבד אנחנו מפחיתים את מספר העובדים שלנו בסביבות 6%, וההנהלה וצוותי ה-HR שלנו עובדים על התהליך עם כל אלה שמושפעים ממנו", כותב סינגולדה. הוא מציין כי מחר (רביעי) יערך מפגש עם העובדים ויימסרו פרטים נוספים.
טאבולה הונפקה בנאסד"ק לפני כשנה על ידי מיזוג עם ספאק, לפי שווי של 2.6 מיליארד דולר. לאחר מכן צמח שער המניות שלה ב-67% ושוויה עומד כעת על 590 מיליון דולר. אירוע הפיטורים מתרחש למרות שטאבולה אינה מצויה במשבר יוצא דופן. בחודש שעבר פרסמה החברה את הדו"חות הכספיים שלה לרבעון השני של 2022, מהם עלה שהחברה עקפה את תחזיות האנליסטים ודיווחה על צמיחה של 4.1% בהכנסות, למרות שמדובר בביצועים נמוכים יחסית, שמושפעים מחולשה של שוק הפרסום ברבעונים האחרונים.
סינגולדה מציין בהודעה לעובדים את מצבה הטוב של החברה, בין השאר מספר שיא של אתרי החדשות והתוכן שהחברה עובדת איתם, הצלחה לשירות Taboola News שהחברה השיקה, שהכנסתיו צפויות להגיע ל-50 מיליון דולר עד סוף השנה, ושיתוף הפעולה עם מיקרוסופט שהחל לפעול.