שוב החברה מתכננת לחגוג במסיבת ענק ביום חמישי ושוב הולכים להיות מיילים מה-VP ל-CTO בוואלי בהם יספר כמה הצוות מדהים, אבל בעצם יחמיא בעיקר לעצמו מבלי לספר לו מה קרה באמת.שוב החברה מתכננת לחגוג במסיבת ענק ביום חמישי ושוב הולכים להיות מיילים מה-VP ל-CTO בוואלי בהם יספר כמה הצוות מדהים, אבל בעצם יחמיא בעיקר לעצמו.
הפעם, בחברה מתכוונים לשפוך סכום בלתי נתפס של כ-2 מיליון דולר בשביל לעשות דיפלוימנט גדול בחמישי, במהלכו ימחקו בטעות את טבלת המשתמשים, יתקשרו לדבאופס ב-3 בלילה שיעלו את הלקוחות הישנים מהגיבויים באמזון, ויושיבו את הסאפורט לייצר את הלקוחות משבוע שעבר - מחדש.
מסיבה לתוך הלילה על אמת! לשאלת המערכת "מדוע התבססתם על אפיון של ערן הפרודקט, אם פיטרתם אותו בשבוע שעבר לאור ביצועים נמוכים?" - סירבה החברה לענות.