mako
פרסומת

היום שאחרי ההוצאה משימוש של קוקיז צד שלישי

תכירו, איידנטיטי. מושג משמעותי שיעזור לכם להבין מה קורה ביום שאחרי ההוצאה של קוקיז צד שלישי אשר משבשת את כל האופן שבו קהלים נבנים ומטורגטים במדיה. חברי הבנצ'מרק סוקרים את הדרכים החדשות שבהן נבנים הקהלים ואת הטכנולוגיות שמרכיבות את המנגנון. על השפעת הטרגוט בקמפיינים ושמירת הפרטיות של הגולשים במציאות החדשה

דיגיטל
mako
פורסם:
הבנצ'מרק
צילום: +12
הקישור הועתק

קוקיז למתקדמים:בפרק החדש של פודקאסט הבנצ'מרק, עמית אוחיון, תומר נחום וליאור שבו מסבירים על המושג איידנטיטי שיעזור לכם להבין מה קורה ביום שלאחר ההוצאה של קוקיז צד שלישי - אשר משבשת את כל האופן שבו קהלים נבנים ומטורגטים במדיה. כמו כן, חברי הפודקאסט יסבירו אחת ולתמיד על המושגים שבטוח שמעתם בעבר, אבל הם רק נזרקו לאוויר. אז מה זה יוניק יוזר? ואיך הוא הולך לפגוש אתכם?