גם היום – בתקופה די וולטילית – המשאב החשוב ביותר שיש לארגון – הוא הטאלנטים שלו. המאמץ לגייס ולשמר אותם הולך והופך ליותר מאתגר. לא בכדי התפתח ענף שלם סביב התחרות העזה, ששמו Employers Branding. הקורונה, התנודות הכלכליות, ההתפתחות הטכנולוגית – לכולם ישנה השפעה אקוטית על עולם התעסוקה, ובמיוחד על היחסים בין הארגון לאנשיו.
כדי לדבר על הזירה המרתקת והמורכבת הזו, כינסנו שתי טאלנטיות מומחיות לנושא: עינבל נמיר, ראש תחום סביבת עבודה עתידית בDeloitte ,ונועה בן-אריה דירקטורית בפרקטיקת ההון האנושי בDeloitte.