עד לא מזמן, שימשו אנשי הקריאייטיב (בעיקר) כמספרי סיפורים טובים (Story tellers). הם אלו שבנו את המיתוג, הקופי והעיצוב סביב המוצר של הלקוח. אבל בשנים האחרונות הם הולכים ומוצאים את עצמם גם כ-Story creators – אלו שהוגים את המוצר ושותפים בבנייתו מן היסוד. וכדי לעשות את העבודה שלהם כמו שצריך, הם צריכים להתמחות בהרבה דברים: ביזנס, דאטה, טכנולוגיה (ובמיוחד להתיידד עם מנועי AI חדשים שמייצרים מהפכה מטורפת בתחום). מוזמנים להאזין לפרק שלנו בפודקאסט 'המימד הדיגיטלי'*, בו התארחו שני שועלי קריאייטיב ותיקים ולמודי קרבות קופי, שיספרו לכם על אנשי הקריאייטיב של העולם החדש:  מעין פרוינד, מנהל סטודיו המיתוג והמוצר Awesome (מבית Deloitte Digital), וטל שוויגר – מנהל מחלקת האסטרטגיה המותגית בסטודיו. מנחה: ד"ר יובל דרור.

 

 

*הפודקאסט 'המימד הדיגיטלי' הופק בשיתוף עם רשת 'עושים היסטוריה'.

מרגישים קריאייטיבים ורוצים לשתף אותנו? תנו בקליק.

מעין פרוינד, מנהל סטודיו המיתוג והמוצר Awesome  (צילום: שיווק)
מעין פרוינד|צילום: שיווק
טל שוויגר (צילום: שיווק)
טל שוויגר|צילום: שיווק