חברת הסטארט אפ פרומו (Promo) מצטרפת לגל הפיטורים בהייטק הישראלי: מפתחת הכלים לאוטומציה ביצירת סרטונים תפטר 10 מבין 55 עובדיה וכן פרילנסרים במשרה מלאה - כ-18% מכח האדם -  כך נודע ל-tech12. פרומו גייסה עד כה 20 מיליון דולר, מהם 10 מיליון דולר בסבב האחרון שנסגר במאי 2021, בהובלת Getty Images. כמו כן גייסה החברה 6 מיליון דולר כחוב מבנק מזרחי טפחות.

מנכ"ל החברה תום מור אישר את הדברים והסביר בפירוט את המהלך: "החברה הייתה בתחילת סבב גיוס ואז תנאי השוק השתנו לרעה במהירות. כחלק מתנאי גיוס ביניים, שלא ניתן להרחיב לגביו, נדרשנו לזרז את הדרך לרווחיות ולצמצם הוצאות. אחרי שהצלחנו לעשות את זה בכל אזור אפשרי, זה הגיע לגזרת כח האדם ובצער רב נאלצנו לומר שלום לחברים יקרים וחלק בלתי נפרד מאתנו".

מור מוסיף כי החברה, שפועלת מרמת החייל בתל אביב, "תעבור לעבודה כמעט מלאה מרחוק". לדבריו, "לחברה בגודל שלנו פחות הגיוני להשאיר משרדים מפוארים בעלות של יותר מ-1.5 מיליון שקל בשנה. המשרדים כולם יסגרו בחודשים הקרובים וכתחלופה יהיו מקומות מפגש מזדמנים על פי צורך ונוחות. העולם ממשיך הלאה וחייבים לתת לעובדים חופש מהפקקים ומהפיקוח הפיזי, לחבר אותם לסיפור ולמטרות של החברה ואז לסמוך עליהם ולמדוד רק השפעה ולא שעות".

תום מור, מנכ"ל החברה: "לחברה בגודל שלנו פחות הגיוני להשאיר משרדים מפוארים בעלות של יותר מ-1.5 מליון שקל בשנה. המשרדים יסגרו בחודשים הקרובים ונעבור למקומות מפגש מזדמנים לפי צורך ונוחות"

לפי מור, "תהליך ההתייעלות מאפשר לחברה לשמור יותר כסף בקופה כך שנוכל להמשיך קדימה בכוח. התכניות כוללות המשך בניה של כלים ופתרונות תוכן לעסקים תוך כדי תשומת לב וחתירה לרווחיות מהר יותר משחשבנו. אין תכניות לפיטורים נוספים, הורדות שכר או משהו נוסף, ובמקביל החברה פותחת משרות בינלאומיות הקשורות להתרחבות מכירות, שיווק, הכנסות ועיצוב".