רק בשבוע שעבר חשפה מיקרוסופט את מנוע החיפוש בינג ואת הדפדפן Edge החדשים שמשלבים את היכולות של ChatGPT. כעת החברה מפרסמת נתונים ראשונים מהמשתמשים הראשונים במוצרים. את הנתונים החברה פירסמה בבלוג הרשמי שלה, וחלקם מתייחסים לטענות שהגיעו מהמשתמשים שהמנוע לא תמיד עונה בנחמדות, מתעקש על כך שהוא צודק כשהוא כותב תשובות לא נכונות, ולפעמים ממש עונה בגסות בחזרה.
על כל תשובה שניתנת במנוע של בינג, המשתמשים יכולים לסמן אגודל למעלה או למטה לפי מידת שביעות הרצון שלהם מהתשובה. מיקרוסופט טוענת שמבין המשתמשים שהשיבו, 71% מהתשובות קיבלו פידבק חיובי. לטענת מיקרוסופט, היא אוספת מידע לגבי התשובות שלא ענו על שביעות הרצון של המשתמשים כדי להפיק לקחים. החברה לא מתייחסת למידת הנכונות של התשובות.
"טון לא הולם"
בנוסף, מיקרוסופט טוענת שחלק מהשיחות שמתארכות ליותר מ-15 תשובות הופכות להיות רפטטיביות יותר ויותר, וחלקן ממש הופכות לאגרסיביות. זאת הסיבה, לטענת מיקרוסופט, לשיחות שבהן בינג ענה בחזרה בצורה חצופה. החברה טוענת שאחרי זמן רב של שימוש המנוע מתחיל לענות תשובות "שאינן עוזרות או עם טון לא הולם". מיקרוסופט טוענת שהיא עדיין עובדת על הטון של בינג, כדי לגרום לו להיות חיובי ושירותי יותר למשתמשים.
החברה מודה שלא ציפתה כי חלק מהגולשים ישתמשו בשירות בתור "בידור חברתי". מיקרוסופט רשמה מספר שימושים במנוע שארכו יותר משעתיים ברציפות.
החברה טוענת בפוסט שאת כל התקלות היא אוספת על מנת לשפר את התשובות שמתקבלות במנוע החיפוש, בתקווה לשחרר ליותר משתמשים את השירות בשבועות הקרובים. החברה שוקלת לאפשר למשתמשים להחליט בעצמם באיזו רמה הם רוצים שהמנוע יהיה יצירתי בתשובות שהוא מספק.