שני בנקים שוויצריים ותיקים החליטו להתנסות בפגישות עם לקוחות במטאוורס בעזרת קסדות VR, וממש לא התרשמו לטובה. החוויה עבור UBS ויוליוס בר - שהחליטו לתת הזדמנות לפגישות וירטואליות - עוררה דאגות לגבי אבטחת מידע וגם סחרחורת של ממש בקרב המשתמשים, כך דיווח ה-FT.
ביוליוס בר לקחו את הניסיון לשלב מציאות וירטואלית בעסקים ברצינות והריצו פיילוט בן 12 שבועות, במהלכו קבוצה של עובדים קיימה פגישות פנימיות במטאוורס. בנוסף נערך כנס במטאוורס עם 200 מנהלים בכירים. עם זאת, אין כרגע היתכנות שהטכנולוגיה תשמש לתקשורת עם לקוחות בשלב הזה, לפי ה-FT, מדובר בהתחמשות בידע והבנה של המרחב הוירטואלי כאשר הטכנולוגיה תהיה מספקת לשימוש, וכשנושאים משפטיים הקשורים בתקשורת מסוג זה עם לקוחות יגובשו.
גם ב-UBS הגיעו למסקנה דומה: "הטכנולוגיה עוד לא שם – למען האמת זה נראה כמו גרפיקה של אטארי כרגע והאנשים שניסו זאת חשו בחילה", תיאר אחד המנהלים המעורבים בניסוי הטמעת השימוש ב-VR ב-UBS.
בכנס האחרון של מטא הוצגו משקפי ה-VR החדשים והמשודרגים והחזון של צוקרברג לגבי עתיד עולם העבודה שיכלול שילוב של מציאות וירטואלית ומציאות רבודה במציאות העסקית היומיומית. עם זאת, נראה שבעתיד הקרוב לא צפוי מעבר גורף לביצוע פגישות עסקיות או עם לקוחות במטאוורס מסיבות משפטיות, אבטחת מידע וחוויית משתמש - אם לשפוט לפי הניסיון האותנטי של הבנקים לקדם חדשנות.