אחרי שכבר השיקה גירסה אחת שהובילה לכאוס ברשת החברתית, טוויטר הכריזה כי ביום שני היא תשיק מחדש את טוויטר Blue, שירות הפרימיום שלה. עבור רוב המשתמשים, החשיבות של ההכרזה היא כי ה"וי הכחול" - המאפשר לאמת את זהות המשתמש ואמור, באופן עקרוני, להגן על גולשים מפני זיופים - חוזר להיות זמין לכל דורש.
אחרי כמה ספקולציות לגבי מחיר השירות, בעקבות המלחמה הפומבית של אילון מאסק באפל - שלוקחת 30% מכל רכישה בחנות האפליקציות שלה - טוויטר הודיעה כי המחיר לשירות החדש יתחלק לשניים: משתמשים שירכשו את טוויטר בלו מהאתר יפרדו מ-8 דולר בחודש בעוד שמשתמשים שיבחרו לרכוש את השירות דרך אפליקציית טוויטר ל-iOS (כלומר, דרך האייפון) יפרדו מ-11 דולר.
בנוסף לווי הכחול, השירות החדש יאפשר למשתמשים שישלמו לקבל כפתור עריכה לציוצים, לגלוש ב"מצב קריאה", להעלות סרטונים באורך 10 דקות ובאיכות HD ועוד. לאור ניסיון העבר - שבו משתמשים זייפו את זהותם כי לא נערכה כל בדיקת נאותות לפני שקיבלו וי כחול - הודיעו טוויטר כי הפעם, כל חשבון יעבור ביקורת מטעם החברה לפני קבלת ה"וי", גם אם החשבון משלם.
כזכור, בפעם הקודמת שטוויטר שיחררה את המוצר, משתמשים רבים ניצלו אותו על מנת להתחזות לחשבונות מאומתים של אנשים מפורסמים או חברות גדולות ולצייץ בשמן. השירות ירד בתוך מספר ימים ומאסק הודיע כי טוויטר בוחנת מחדש מה תהיה הדרך הטובה ביותר לשחרר מנוי פרימיום שגם קשור לאימות של משתמשים.
כעת, טוויטר הכריזה על שלושה סוגים שונים של וי כאישור לשם המשתמש - וי כחול למשתמשים, וי זהוב לעסקים, וי אפור לארגונים ממשלתיים רשמיים. משתמשים שישנו את שם המשתמש שלהם יאבדו את הווי הכחול עד לקבלת ביקורת נוספת מטעם טוויטר.
בינתיים, במשרדי טוויטר, ממשיכות הסערות: מאסק שלח אתמול מכתב לעובדים על כך שהוא מוטרד מכך שהתוכניות של טוויטר מודלפות באופן תדיר לתקשורת. "מספר אנשים בחברה בוחרים לפעול באופן המנוגד לאינטרסים שלה", כתב מאסק במייל. "מי שיפר את תנאי הסכם הסודיות שלו", כותב מאסק, "ישא בתוצאות המשפטיות, וטוויטר תפעל לקבלת פיצויים". העובדים קיבלו דדליין לשליחת מכתב תגובה בו הם מסכימים לשתף פעולה