טוויטר נחלשת וכעת גם טיקטוק מסתערת על המשתמשים שלה: אחרי המתחרות העצמאיות בלוסקיי ומסטודון והשקת האפליקציה הייעודית ת׳רדס של מטא, כעת הגיע תורה של טיקטוק להיכנס לתחום של אפליקציית המסרים. ובזמן שטוויטר מוותרת על המותג שלה, משנה את שמה ואת הסמל שהיה כה מוכר למשתמשים שלה, בטיקטוק בוחרים להשיק פיצ׳ר חדש שישתלב בתוך האפליקציה הפופולרית.
האפליקציה ליצירת סרטוני וידיאו קצרים השיקה פיצ׳ר שמאפשר למשתמשים לשתף עכשיו גם הודעות טקסט קצרות. ניתן לגשת לפיצ׳ר בלשונית המצלמה של האפליקציה ולבחור בטקסט, לכתוב טקסט קצר ואף לתייג אותו, להוסיף צבעים, סטיקרים ותיוגי מקום או משתמשים, בדומה לסטוריס באינסטגרם או בסנאפצ׳ט.
בנוסף, יהיה ניתן לשתף בהודעות הטקסט גם צלילים או להפעיל את פיצ׳ר הדואטים של טיקטוק.
טיקטוק מציינת שהפיצ׳ר החדש מיועד לשיתוף סיפורים, שירים או חוויות, ואומרת שהמטרה שלה היא לאפשר למשתמשים לשתף טקסטים אבל לגרום להם להיות כמה שיותר אינטראקטיביים. נותר יהיה לראות כיצד אותם פוסטים משתלבים בתוך חוויית המשתמש, בין סרטוני וידיאו שונים.
זו לא הפעם הראשונה שטיקטוק מוסיפה עוד דרך לשתף פוסטים. לפני שנה החברה הוסיפה את האפשרות לשתף תמונות בודדות, פיצ׳ר שלא השתלט על הפיד אבל כן נחל הצלחה מסוימת בקרב חלק מהמשתמשים
זו לא הפעם הראשונה שטיקטוק מוסיפה עוד דרך לשתף פוסטים. לפני שנה החברה הוסיפה את האפשרות לשתף תמונות בודדות, פיצ׳ר שלא השתלט על הפיד אבל כן נחל הצלחה מסוימת בקרב חלק מהמשתמשים באפליקציה. פיצ׳ר הטקסט לא יוכל להתחרות ישירות בשירותים כמו טוויטר (אקס) או ת׳רדס, אבל הוא כן יוכל להוסיף מימד חדש לאפליקציה המצליחה ולאפשר למשתמשים נוספים לשתף תכנים גם בלי לצלם סרטוני וידיאו.
בנוסף, טיקטוק נכנסת פה לשוק שמאז שמאסק קנה את טוויטר נראה לוהט מתמיד: רשתות חברתיות ששמות את הטקסט במרכז. ובזמן שטוויטר זורקת את המותג שלה לפח, טיקטוק משלבת את הפיצ׳ר החדש שלה תחת מותג מוכר ואהוב אצל מיליוני משתמשים. ונראה שזו ממש לא הפעם האחרונה לתקופה הקרובה שנשמע על עוד חברה שרוצה לנגוס בנתח הקהל הבורח מהרשת של מאסק.