מפת מרכזי הקניות בארץ עוברת טלטלה. אין כמעט ישראלי שלא נחשף בשבועות האחרונים לפתיחה של המתחם הענק "ביג פאשן" בגלילות, על עשרות אלפי המטרים של חנויות ומסעדות, וכל ישראלי שלישי יודע לדקלם מה האתגרים שעומדים בפני שאר הקניונים באזור לרגל פתיחתו.

אבל ישנה מגמה נוספת, שקטה יותר, והיא מעבר של מרכזי קניות גדולים למתחמים קטנים יותר, פונקציונליים, מהודקים. כאלו שמציעים ללקוח חוויית קנייה ממוקדת. התהליך החל עוד בתקופת הקורונה, עם מעבר של הרגלי הצריכה למקומות קרובים לבית ומעבר של מתחמים ענקיים, הומוגניים ומנוכרים למקומות ידידותיים ופחות מאיימים.

קאופמן הום (צילום: יחצ)
בני ברק ממצבת עצמה כמעצמת עיצוב|צילום: יחצ
קאופמן הום, ג (צילום: יחצ)
משם זה התחיל|צילום: יחצ

קאופמן הום, ג (צילום: יחצ)
גם נטוצי פה|צילום: יחצ

 

 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם
 
 
 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Calia Italia Official‎‏ (@‏‎calia_italia‎‏)‎‏

 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם
 
 
 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Calia Italia Official‎‏ (@‏‎calia_italia‎‏)‎‏

 

>> לכל הכתבות בערוץ living 

מתחם כזה נפתח בימים אלה ברחוב הלח"י השוקק בבני ברק – מתחם הריהוט החדש של "קאופמן גרופ", והוא מציע אלטרנטיבה למתחמי העיצוב הוותיקים והגדולים ברחבי הארץ, לפחות בכל הקשור לפתרונות עיצוב לבית במגוון מחירים – פריטי ריהוט מוקפדים ויוקרתיים לסלונים ולחדרי שינה לצד ליין של רהיטים מודולריים ומעוצבים במחירים נגישים ואטרקטיביים. זהו מתחם שגם סטודנט תפרן עם תקציב זעום יכול למצוא בו פתרון מעוצב לסלון, במקביל לאוליגרך שיכול למצוא כאן מיטה במאות אלפי שקלים כאילו היה מלך שוודיה.

בשטח של 3,000 מטר ובהשקעה של 20 מיליון שקל, בנתה קבוצת קאופמן חנויות לתצוגה של כל מותגי הקבוצה, בית קפה ופינות ישיבה לפגישות ייעוץ וליווי. "קאופמן הום" מציע חוויית קנייה מרוכזת וממוקדת, המאפשרת ללקוחות להתרשם ממגוון רחב של פתרונות לעיצוב וריהוט הבית – בהם מערכות סלון מסוגננות, ספריות מודולריות, מגוון שידות, ארונות קיר, כורסאות נוחות, מיטות יוקרה ואורתופדיות, מזרנים, פינות אוכל, אקססוריז ואפילו מערכות סאונד. השילוב של מותגים איטלקיים בעלי מוניטין עם חוויית קנייה נוחה ומתקדמת הופך את המקום ליעד מעניין עבור לקוחות פרטיים, אדריכלים ומעצבי פנים.

“המטרה היא להנגיש לצרכן הישראלי חוויית קנייה חדשנית, שמאפשרת לו למצוא את כל פתרונות הריהוט והשינה במקום אחד, תוך הקפדה על איכות גבוהה, שירות מקצועי ותמחור הוגן”, אומר רונן קאופמן, מנכ"ל קבוצת קאופמן. “מתחם 'קאופמן הום' נפתח על רקע מגמה גוברת של חיזוק מרכזי קניות ייעודיים, שבהם לקוחות יכולים ליהנות ממבחר רחב תחת קורת גג אחת. השקת המתחם מהווה צעד משמעותי בהתפתחות המסחר בבני ברק, שממצבת את עצמה כיעד אטרקטיבי עבור קמעונאים ורשתות מובילות".

קאופמן הום (צילום: יחצ)
מתחם פונקציונלי ומהודק|צילום: יחצ
קאופמן הום (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

קאופמן הום (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

את דרכה התחילה קבוצת קאופמן כאשר רכשה בשנת 2006 את מותג הבריאות ד"ר גב - חברה שנוסדה בשנת 1984, והמוצר הראשון שלה היה מושב אורתופדי שנועד להקל כאבי גב. מאז צמחה החברה והפכה לרשת מצליחה המתמחה בפתרונות שינה ובריאות עם 27 סניפים ברחבי ישראל. "באותה תקופה למדנו את השוק הישראלי והבנו שיש ביקוש גובר בעולם עיצוב הבית", מספר קאופמן. "החלטנו להתחיל לייבא מותגי על לצרכן הישראלי. המותג הראשון שלנו בתחום היה נטוצי האיטלקי, שהפך מהר מאוד לשם נרדף לסלון בארץ. אחריו נפרץ הסכר והבאנו את Calia Italia,  איטלי סופה, קוקה הסיני, מותג הסאונד של מרלי ועוד מותגי ריהוט מובילים מרחבי העולם".

קאופמן הום, ג (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

קאופמן הום, ג (צילום: יחצ)
מותג השינה השוודי הסטנס|צילום: יחצ

 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם
 
 
 

‏‎פוסט ששותף על ידי @‏‎natuzzi.il‎‏‎‏

 

 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם
 
 
 

‏‎פוסט ששותף על ידי @‏‎natuzzi.il‎‏‎‏

 

ספה לכל כיס

המתחם החדש מתפרש על שתי קומות - בקומה התחתונה מוצגים מותגי פרימיום ובהם מערכות הישיבה המהודרות של נטוצי, המותג האיטלקי שמוביל בשנים האחרונות שיתופי פעולה עם מעצבי על ידועים כמו קרים ראשיד, סימונה בונאני ומרסל וונדרס ומציג קולקציות מודרניות לעיצובים קלאסיים. המחירים לא זולים אבל זוהי ספה על זמנית – המערכות מתחילות מ-20 אלף שקלים לספה ועד 150 אלף שקלים.
שחקן איטלקי נוסף בעולם העיצוב, קצת פחות מוכר לישראלים אבל אחד השווים, עשה עלייה היישר למתחם החדש: מותג הריהוט היוקרתי Alf DaFrè מצפון איטליה, המתמחה ביצירת פתרונות ריהוט מקיפים לכל חדרי הבית. הקולקציות כוללות ארונות, ספריות וסלונים. אם בשלב הזה קצת התעייפתם מהמבחר, אתם מוזמנים לשים ראש על אחת המיטות של מותג השינה השוודי Hästens שמזרניו עשויים משער סוס ומחיר מיטה יכול להסתכם במחיר הבלתי נתפס של כמיליון שקלים. כן, מתברר שישנם ישראלים שמוכנים לשלם הרבה כדי לישון טוב בלילה.

קאופמן הום (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

קאופמן הום (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם
 
 
 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎נאפו | napo‎‏ (@‏‎napo_israel‎‏)‎‏

 

 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם
 
 
 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎נאפו | napo‎‏ (@‏‎napo_israel‎‏)‎‏

 

מחפשים רהיטים במחירים זולים יותר? תעלו לקומה השנייה ל-NAPO – מותג שחי עד כה באונליין. ופתח לראשונה חנות פיזית ובה שלל רהיטים בקווים צעירים ועדכניים, בהם ספות, מיטות זוגיות, מיטות נוער, שידות וריהוט חוץ במחירים שנותנים תחרות לאיקאה. "יש לנו כאן פתרון לכל תקציב ולכל טעם", קובע קאופמן, "אפשר להתחיל עם ספה ב-2,000 שקל בנאפו, דרך תקציב של 7,000 שקל באיטלי סופה וכלה בסלון בשווי 100 אלף שקל בנטוצי איטליה", הוא אומר.

"פעם רצינו להיות בכל בית בישראל", מסכם קאופמן, "ודי הצלחנו בזה. עכשיו אנחנו רוצים להיות בכל חדר בבית הישראלי ולכן המטרה הבאה היא המטבח – התוכנית היא להביא ארצה את  המטבחים של Alf DaFrè שמייצרים מגוון מטבחים איכותיים ברמות גמר גבוהות במחירים שיכולים להתחרות במחירים של המטבחים בישראל".

קאופמן הום (צילום: יחצ)
צילום: יחצ
קאופמן הום (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

_OBJ