הפרסומאית ואשת התקשורת ג.יפית הובאה למנוחות
יפית גרינברג, שמוכרת בשמה המסחרי ג. יפית, הובאה למנוחות בבית העלמין בקריית שאול • היא הלכה הלילה לעולמה בגיל 70 לאחר מאבק במחלת הסרטן • גרינברג נודעה כאשת עסקים ושיווק, ששמה מוכר בכל בית בישראל • יו"ר חברת החדשות תמי רווה, ספדה לחברתה: "אשת עסקים קשוחה ויזמית גדולה, חברה נהדרת עם לב גדול"

מאות בני אדם הגיעו ללוות את יפית גרינברג בדרכה האחרונה. גרינברג הלכה הלילה (בין שני לשלישי) לעולמה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. בנה היחיד של יפית, אייל, ספד לה בדמעות: "אמא שלי ואני היינו בקשר מאוד מיוחד. אני בן יחיד לאימא שגידלה אותי כמעט לבד. היא הצליחה להקיף את עצמה בכל כך הרבה מעגלי חברים אוהבים. היכולת שלה לדהור קדימה והאנרגיה שלה לא עזבו אותה עד אתמול". גם הנכד שלה אמר: "לפני שבועיים חשבנו שהכול יהיה בסדר. מסרב להאמין שזה קרה. אני אוהב אותך סבתא".

תמי רווה, יו"ר חברת החדשות ספדה לה הבוקר: "ג. יפית הייתה מבחינתי מודל נשי קלאסי, של אישה מאוד מצליחה בתחום היזמות והעסקים ולצד זה אשת משפחה נפלאה. היא גם הייתה חברה מהסוג של פעם - עם אכפתיות ונאמנות וכזאת שממש אפשר לדבר איתה על כל נושא בתוך ידיעה ברורה שהכול נשאר בינינו. המכה הגדולה שניחתה עליי הבוקר, כשבני בעלה הודיע לי על פטירתה הלילה הייתה משום שאני קיוויתי והתפללתי שהיא תצליח להתגבר על המחלה הנוראה שתקפה אותה באכזריות כזאת".

יפית גרינברג החלה את דרכה ככותבת המלצות בעמודי הפרסום בעיתון, ובהמשך זיהתה את הפוטנציאל ועברה לפרסם בטלוויזיה. היא התפרסמה במיוחד בזכות כתבות וקמפיינים פרסומיים שבהם היא המליצה לרכוש מוצרים, בהתבסס על מחקרים ובדיקות שערכה. המונחים "זה כדאי" ו"נקודה" הפכו למוכרים בכל בית, וג' יפית עצמה הפכה לאשת עסקים העומדת בראש אימפריית השיווק "G-גרופ".