גל העלאות המחירים מחריף: ענקית המזון שטראוס עלית העבירה מחירון חדש לקמעונאים הנוקב בהעלאות מחיר של עד 16% למוצרים בתחומי הקפה, השוקולד, מאפים וחטיפים. בחברה מנמקים את העלאות המחיר בשינוי במחירי חומרי הגלם בחצי השנה האחרונה. עדכון המחירים ייכנס לתוקף ב-1 ביולי.

שיעורי העלאת המחירים:

  • טבלאות שוקולד: עד 15.8%.
  • חטיפי עלית באריזה משפחתית: עד 9%.
  • מאפים: עד 8%.
  • קפה טורקי: עד 5%.
  • קפה נמס ומגורען: עד 8%.
  • אבקות קקאו: עד 16%.

העלאת המחירים החדשה מגיעה לאחר שהחברה כבר העלתה את מחיריהם של רבים מאותם מוצרים בדיוק בינואר השנה בשיעורים של עד 18%. בשטראוס טוענים כי העדכון הנוכחי יבוצע על כ-15% ממוצרי החברה.

שטראוס גרופ דיווחה על רווח נקי של 86 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2025. רווח זה גבוה ב-50% מהרווח הנקי של 51 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2024.

בסוף אפריל הודיעה החברה על העלאת מחירי מוצרי המחלבה שלה ב-1.5% בעקבות עדכון מחירי החלב הגולמי המשמש בייצורם.