א', לוחם בחטיבת שריון, יצא לסופ"ש הביתה והחליט לבלות יחד עם חבריו במועדון "מון צ'יילד" הפופולרי שבנמל תל אביב. לדבריו, ברמנית במקום התעקשה לחייב אותו בטיפ של 10%, למרות סירובו, וטענה כי מדובר במדיניות של המקום. הוא סירב ואף אמר לה שחברו הזמין את אותה הכוס ולא חויב בטיפ, אבל אז הברמנית חייבה את כרטיס האשראי שלו ב-90 שקלים הכוללים תוספת של 20% טיפ ללא ידיעתו.
"הייתי בהלם. זאת פשוט גניבה", סיפר א'. "אני בעד לתת טיפים למלצרים, אבל לא על כוס ערק. אני גם רק חזרתי מהצבא, זה לא שיש לי יותר מדי". הוא הוסיף כי "אני מרגיש מרומה. אני במקרה בדקתי את האשראי, אבל זה באמת הזוי. אני לא מוצא את המילים להגדיר את מה שהיא עשתה, ועוד יותר כשאני נחשף לתגובות, אני מבין שזאת אשכרה תופעה".
מסתבר שהמקרה שלו איננו המקרה היחיד. בתגובה לפוסט שפרסם, הצטרפו גולשים נוספים שטענו כי חוו חוויה דומה באותו המקום. "קרה לי בדיוק אותו הדבר שם. זה אפילו לא העניין של הכסף אלא העיקרון", כתב אחד המגיבים. רק לאחר שהפוסט צבר תאוצה ברשתות, הגיבו בעלי המקום והבטיחו כי הנושא "יטופל".

התופעה מעלה שאלות נוקבות לגבי שקיפות מדיניות הטיפים בברים ובמועדונים בתל אביב, כאשר לקוחות טוענים שמדובר בתופעה רחבה יותר, שאינה מוגבלת למקום ספציפי בלבד.
מה"מון צ'לייד" נמסר כי הם יצרו קשר עם א', התנצלו בפניו והציעו פיצוי. כמו כן, הבהירו שידאגו לנקוט באמצעים כנגד אותה ברמנית. בתגובה שהעבירו נכתב: "מועדון מון צ’יילד מצר על תחושת הלקוח ועל התנהלות הצוות כפי שתוארה. המקום פועל מזה שנים רבות תוך הקפדה על חוויית לקוח חיובית, שירות מקצועי, ויחס מכבד לכל אורח. המקרה המדובר נבחן כעת לעומק, והנושא בטיפול מול הברמנית שהוזכרה. זו אינה דרכנו, ואנו נעשה את כל הנדרש כדי להבטיח שמקרים כאלו לא יישנו בעתיד".