

כעת, הציגה היצרנית את האטו 2, גרסתו האירופאית של ה-Yuan UP. מדובר בג'יפון קטן שיתברג כמובן מתחת לאטו 3, ויציע שני מארזי סוללות, אך בשלב הראשון עם הסוללה הקטנה. משלמה מוטורס, יבואנית BYD בישראל, נמסר כי האטו 2 צפוי להגיע ארצה במהלך החציון השני של השנה, וזאת כחלק ממטרת היבואנית להגדיל את מבחר הדגמים ולצמוח בשוק המקומי.

העיצוב החיצוני אינו חדשני או פורץ דרך, אך ניתן לזהות קשר משפחתי לאטו 3. בחזית יחידות התאורה צרות יחסית וביניהן סבכה אטומה עם לוגו BYD, ונפגוש כמובן את כל מאפייני ה-"SUV" המוכרים, כמו חצאיות ובתי גלגלים שחורים, כאשר חלק הפלסטיק שבדלתות הצד מעוצבים באופן "קשוח" יותר ואזור הקורה האחורית מעוצב בסגנון בו הגג יורד מטה לכאורה וכולל גם חלון משולש קטן. מאחור יחידות תאורת הלד נמתחות לרוחב הרכב ויוצרות את סימן ה"אין-סוף".
בדומה לאטו 3, גם האטו 2 מבוסס על פלטפורמת e-Platform 3.0 אך הוא כמובן קטן ממנו – האטו 2 קצר ב-14.5 ס"מ (4.31 מ'), צר ב-4.5 ס"מ (1.83 מ'), גבוה ב-6 ס"מ (1.67 מ'), בסיס הגלגלים קצר ב-10 ס"מ (2.62 מ') ותא המטען קטן ב-40 ליטר (400 ליטר).
תא הנוסעים סטנדרטי במראה. דשבורד ישר יחסית, עם מסך מולטימדיה "צף" וגדול במרכז, לוח מחוונים דיגיטלי ומלבני מול הנהג, ידיות הדלתות ומסגרות פתחי המיזוג הצידיים בעיצובים זוויתיים ובקונסולה המרכזית נפגוש בידית בורר הילוכים בסגנון קריסטלי .
יחידת הנעה
יחידת ההנעה של האטו 2 עושה שימוש במנוע יחיד בהספק של 177 כ"ס והנעה קדמית, כאשר האנרגיה מגיע מסוללת להב LFP (ליתיום, ברזל, פוספט) בקיבולת של 45.1 קוט"ש המאפשרת טווח נסיעה של 312 ק"מ.
בחודשים הקרובים מבטיחים ב-BYD כי תוצע סוללה גדולה יותר ופרטים עליה ינתנו בהשקה האירופאית הרשמית בחודש הבא.
יחידת ההנעה של האטו 2 עושה שימוש במנוע יחיד בהספק של 177 כ"ס והנעה קדמית, כאשר האנרגיה מגיע מסוללת להב LFP (ליתיום, ברזל, פוספט) בקיבולת של 45.1 קוט"ש המאפשרת טווח נסיעה של 312 ק"מ.
בחודשים הקרובים מבטיחים ב-BYD כי תוצע סוללה גדולה יותר ופרטים עליה ינתנו בהשקה האירופאית הרשמית בחודש הבא.