


מנוע סופר עוצמתי
הפחתת המשקל ועדכוני העיצוב תורמים את שלהם, אבל יחידת הכוח היא מעל לכל השחקנית הראשית בהצגה. אסטון מרטין התקינו בליבו של הקרוסאובר החייתי הזה מנוע טווין טורבו סופרצ'ארג' בנפח 4.0 ליטרים בתצורת V8 בהספק שצמח ל-727 כ"ס ומומנט של 91.7 קג"מ לצד עדכון יחסי ההעברה בתיבת 9 ההילוכים (שהגיעה גם היא ממרצדס AMG) עם תאוצה מדהימה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 3.3 שניות (זהה ל-707) עד למהירות מרבית של 310 קמ"ש שמחייבת שימוש במתלים ובבולמים משופרים ובבלמים קרמיים להתמודדות עם העוצמה, כאשר הדיסקים הקדמיים גדלו לקוטר 420 מ"מ והאחוריים ל-390 מ"מ.
פרט לאלה, אסטון לא דיווחו על שינויים או תוספות במפרטי אבזור הנוחות והבטיחות, וגם המחיר הרשמי טרם פורסם אם כי רשימת ההזמנות נפתחה והמכוניות הראשונות תרדנה מפס הייצור כבר בסוף השנה.
הפחתת המשקל ועדכוני העיצוב תורמים את שלהם, אבל יחידת הכוח היא מעל לכל השחקנית הראשית בהצגה. אסטון מרטין התקינו בליבו של הקרוסאובר החייתי הזה מנוע טווין טורבו סופרצ'ארג' בנפח 4.0 ליטרים בתצורת V8 בהספק שצמח ל-727 כ"ס ומומנט של 91.7 קג"מ לצד עדכון יחסי ההעברה בתיבת 9 ההילוכים (שהגיעה גם היא ממרצדס AMG) עם תאוצה מדהימה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 3.3 שניות (זהה ל-707) עד למהירות מרבית של 310 קמ"ש שמחייבת שימוש במתלים ובבולמים משופרים ובבלמים קרמיים להתמודדות עם העוצמה, כאשר הדיסקים הקדמיים גדלו לקוטר 420 מ"מ והאחוריים ל-390 מ"מ.
פרט לאלה, אסטון לא דיווחו על שינויים או תוספות במפרטי אבזור הנוחות והבטיחות, וגם המחיר הרשמי טרם פורסם אם כי רשימת ההזמנות נפתחה והמכוניות הראשונות תרדנה מפס הייצור כבר בסוף השנה.