

עיצוב
העיצוב החיצוני עבר עדכון בהתאם לשפת העיצוב החדשה אותה אפשר למצוא בשאר דגמי רנו העדכניים, ובוודאי אלו החדשים כמו הרפאל או הסימביוז שטרם הגיעו ארצה, עם חתימת תאורה צרה יותר ותאורת יום בצורת ראש חץ וכמובן לוגו המותג העדכני. מאחור השינוי זניח וכולל עדכון קל לפגוש וגם כן את הלוגו החדש וגם מבפנים לא תופתעו שכן תא הנוסעים שמר על העיצוב המוכר.

על ההנעה אחראי מנוע טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטר, כפי שהוצע גם בדגם טרום העדכון. ההספק עומד על 90 כ"ס, התיבה רציפה, ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 12.2 שניות וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 17.2 ק"מ לליטר.
נזכיר כי הקליאו מוצעת בחו"ל גם בגרסה היברידית עם מנוע 1.6 ליטר (145 כ"ס) ואף בגרסת דיזל עם מנוע 1.5 ליטר (100 כ"ס, 26.5 קג"מ)
רמת גימור
הקליאו המחודשת תוצע בשלב זה ברמת גימור אחת העונה לשם Evolution המזכירה את גרסת ה-"Intense" של הדגם טרום העדכון. נמצא כאן לוח מחוונים דיגיטלי "7 לצד מסך מולטימדיה בגודל זהה הכולל קישוריות אלחוטיות לנייד (חוטי בעבר), חיישני מצלמת רוורס, חיישני גשם ואורות, מערכת של Arkamys עם 6 רמקולים וחישוקי "16. בתחום הבטיחות קיימות כל המערכות המקובלות וכן התרעת עייפות והיסח דעת של הנהג וזיהוי תמרורים.
בתקווה כי בהמשך יגיעו רמות גימור נוספות, יתכן ונפגוש את לוח המחוונים ומסך המולטימדיה הגדולים יותר, "10 ו-"9.3, בהתאמה, וכן את גרסת ה-Esprit Alpine (מחליפת ה-RS Line) שתספק אווירה ספורטיבית.
הקליאו המחודשת תוצע בשלב זה ברמת גימור אחת העונה לשם Evolution המזכירה את גרסת ה-"Intense" של הדגם טרום העדכון. נמצא כאן לוח מחוונים דיגיטלי "7 לצד מסך מולטימדיה בגודל זהה הכולל קישוריות אלחוטיות לנייד (חוטי בעבר), חיישני מצלמת רוורס, חיישני גשם ואורות, מערכת של Arkamys עם 6 רמקולים וחישוקי "16. בתחום הבטיחות קיימות כל המערכות המקובלות וכן התרעת עייפות והיסח דעת של הנהג וזיהוי תמרורים.
בתקווה כי בהמשך יגיעו רמות גימור נוספות, יתכן ונפגוש את לוח המחוונים ומסך המולטימדיה הגדולים יותר, "10 ו-"9.3, בהתאמה, וכן את גרסת ה-Esprit Alpine (מחליפת ה-RS Line) שתספק אווירה ספורטיבית.