חברת "נייקי" ידועה בשנים האחרונות בקמפיינים הפרסומיים החדשניים שלה, אלא שהפעם היא לקחה צעד אחד יותר מדי - אולי בכוונה. לאחר מרתון לונדון, אחד הגדולים בעולם, העלתה החברה פרסומת עם הכיתוב "לעולם לא עוד", המשפט בו נהוג להשתמש כזיכרון לשואה, ואפילו הוסיפה בהומור "עד השנה הבאה". בבריטניה וברחבי העולם מזועזעים.
"זה פשוט מבזה", נכתב בטוויטר. "לא יכול להיות שמשפט אותו אומרים כדי שנזכור את האסון והזוועות שעברו על העם היהודי - ישמש את החברה ככלי פרסומי באופן כל כך חסר רגישות. בטח בימים האלה אחרי ה-7 באוקטובר. נייקי צריכה להסיר את הפרסומת או שננהיג עליה חרם צרכנים".

אגב, במהלך המרוץ עצמו התרחשה הפגנה של פעילים פרו פלסטינים על מסלול המרתון, שהניפו את דגלי הרשות הפלסטינית וקראו להפסיק את העסקים עם ישראל - אלא שנייקי היא דווקא זאת שגרמה להלם גדול יותר אצל היהודים: "הלם, פגיעה וכעס", כתב גולש אחר.
"פרו פלסטינים הפגינו במהלך המרתון וכמעט הפכו לאלימים - אבל דווקא אחת החברות הגדולות בעולם היא זו שהשתמשה בסלוגן שכל כך מזוהה עם העם היהודי וזלזלה בו", סיכם גולש אחר.