

הדור הראשון והשני שווקו בישראל, אך אף אחד מהם לא לאורך כל חיי הדגם מאחר וגם לא זכו להצלחה, אפילו לא בעידן החשמלי הנוכחי, שכן הדור הראשון הציע טווח צנוע מאוד של כ-170 ק"מ, הדור השני שדרג את הטווח עם כ-270 ק"מ בלבד, מה שלא סייע לו לעמוד בקצב מול המתחרים השונים.
כעת חשפה ניסאן את הדור השלישי, כאשר העיצוב בסגנון פנאי-קופה והבטחה לטווח של 600 ק"מ בתקן האירופאי. מפריסבי (קרסו מוטורס לשעבר), נמסר כי שיווק הליף החדשה נמצא בבחינה.

העיצוב החיצוני משלב את שפת העיצוב החדשה של ניסאן בחזית, עם תאורת יום דקה וכזו הנמשכת מטה בסגנון מלבנים, כאשר בין הפנסים הראשיים מקשר פס שחור עם סמל ניסאן מואר ומקצה תאורת היום נמשך גם כן פס מקשר שחור, שמקנה לה מראה מחייך. הפרופיל כאמור בסגנון פנאי-קופה, עם חישוקי "18 או "19 וזנב בסגנון Duck tail, כאשר חתימת התאורה של הפנסים האחוריים מזכירה את זו של ניסאן Z הספורטיבית, עם מלבני לד בסגנון תלת-ממדי השוכנים בתוך רקע שחור.
בהשוואה לדור השני, הליף "קרוסאובר" החדשה מבוססת על פלטפורמת CMF-EV (AmpR Medium) בדומה לרנו מגאן אי-טק וניסאן אריאה, כאשר מבחינת מידות היא קצרה ב-7.5 ס"מ (4.40 מ'), רחבה ב-2 ס"מ (1.81 מ'), גבוהה בס"מ אחד (1.55 מ'), בסיס הגלגלים קצר בס"מ אחד (2.69 מ') ותא המטען גדול ב-2 ליטר (437 ליטר). כמו כן העיצוב החדש סייע גם למקדם הגרר עם הפחתה של 0.02 Cd (0.26 לדגמי יפן וארה"ב ו-0.25 לדגם האירופאי).

עיצוב הפנים אלגנטי ונקי יחסית, עם דשבורד בשתי קומות ושילובי צבעים שונים. נמצא כאן שני מסכים כפולים במידה של "12.3 או "14.3 (בהתאם לרמת הגימור) ללוח המחווים והמולטימדיה, כאשר תחת המסך המרכזי שוכנים כמה כפתורי מגע לתפעול בקרת האקלים ובין פתחי המיזוג ישנה גלגלת פיזית לעוצמת השמע וכן כפתורים לבורר ההילוכים.
עוד תציע הליף החדשה עדכוני OTA, אפליקציית מבית גוגל, קישוריות אלחוטיות לנייד, משטח טעינה אלחוטי, גג פנורמי עם זכוכית מתכהה, מערכת מצלמות היקפיות ותצוגת תלת ממד ו"מכסה מנוע שקוף", תצוגה עילית, מערכת שמע של Bose כולל רמקולים במשענות הראש, תאורת אווירה

המנוע החשמלי החדש בליף קטן מקודמו ב-10% והנעה קדמית, ואילו הסוללות מסוג ליתיום-יון, מקוררות נוזל. ביחידת ההנעה הראשונה מוצבת סוללה קטנה בקיבולת 52.9 קוט"ש (נטו) עם טווח נסיעה של כ-414 ק"מ (עפ"י נתוני היצרן באתר האירופאי) והספק מנוע של 174 כ"ס; זאת לעומת 40 קוט"ש ו-150 כ"ס בדגם היוצא.
ביחידת ההנעה השנייה סוללה גדולה יותר, בקיבולת של 75.1 קוט"ש והספק של 214 כ"ס. זו האחרונה מאפשרת טווח נסיעה של 488 ק"מ בתקן EPA האמריקאי והמחמיר, ולפי ניסאן מדובר בקצת יותר מ-600 ק"מ בתקן WLTP האירופאי, כשטעינה מהירה בהספק של 150 קילוואט מ-10% ל-80% אורכת 35 דקות וטעינה ביתית (11 קילוואט) אורכת 7 שעות. כמו כן קיימת טכנולוגיית V2L לטעינה והפעלת מכשירי חשמל חיצוניים (3.6 קילוואט) ובעתיד גם V2G, המאפשר לרכב להעביר חשמל לרשת הביתית.