

"המכונית שהחלה להימכר באוקטובר אשתקד בהנעה חשמלית או פלאג אין וגם עם חישמול קל 48 וולט מקבלת למעשה גרסה רביעית ומאפשרת ללקוחות שלנו מגוון רחב שיתאים לכל אחד בלי לוותר על חוויית נהיגה" אמר פלוריאן הוטל, מנכ"ל אופל. המכונית מקבלת טכנולוגיה חדישה שמגיעה ישירות מהאחות הצרפתייה שלה הפיג'ו 3008 לרבות ההנעה עם אותם מנועים מלפנים ומאחור שמותקנים על הציר הקדמי ועל האחורי. המנועים מקבלים את האנרגיה מסוללה ניקל מטאל בקיבולת 73 קוט"ש עם טווח מוצהר של 501 ק"מ בין הטעינות עם יכולת טעינה מהירה של 160 קילוואט מ-20% ל-80% בתוך 30 דקות. הגרסה החזקה נבדלת מהגרנדלנד החשמלית הרגילה בפגוש קדמי שונה וכמה עדכונים אירודינמיים אחרים לרבות חישוקי גלגלים גדולים ומעוצבים בקוטר "20.