

עיצוב ומידות
באאודי מציינים כי ה-E5 מבוסס פלטפורמה דיגיטלית מתקדמת - ADP (שם מכובס לפלטפורמה ככל פלטפורמה מתקדמת בה הוטמעו טכנולוגיות מתקדמות) שפותחה בשיתוף SAIC. הצורה הכללית בסגנון פאסטבק עם אורך של 4.88 מ', רוחב של 1.96 מ' וגובה של 1.48 מ'. בהשוואה למשל לאאודי A6 e-tron ה-E5 קצרה ב-4.7 ס"מ, רחבה ב-3.6 ס"מ, ונמוכה ב-2.3 ס"מ.

תא הנוסעים מציג עיצוב ייחודי, שכאמור פונה לטעם הסיני – הקווים נקיים ואופקיים, פתחי המיזוג נסתרים, ישנו מסך דיגיטלי גדול וקעור "27 ותחתיו נמצא משטח קטן הניתן להפעלה בקול או במגע ומשמש כעוזר הקולי. הקונסולה הגבוהה בין המושבים כוללת שני משטחי טעינה (50 וואט, מקוררים), ישנו גג פנורמי עם זכוכית מתכהה, דיפוני עץ ועיטוף אלקנטרה למכביר.
סביב הרכב ועל הגג ניתן להבחין במצלמות שונות, אלו משמשות את מערך הבטיחות המתקדם, והן 11 במספר, זאת בנוסף לרדאר לייזר (LiDAR), וכן שלושה רדארים, 12 חיישנים אולטרה-סוניים וחיישנים נוספים. לדברי אאודי, מערך מקיף זה מסוגל לזהות סוגים שונים של משתמשי דרך האופיניים לרחובות סין., וכן מזהה רמזורים ומאפשר סיוע בעקיפת מכשולים ושינויי נתיב.
יחידת הנעה וביצועים
אאודי E5 ספורטבק תציע ארבע מערכות הנעה, עם הנעה אחורית או כפולה, בהספקים של 299 כ"ס, 408 כ"ס, 578 כ"ס או 787 כ"ס עם האצה ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות. כמו כן יוצע היגוי לכל הגלגלים ומתלי אוויר.
ארכיטקטורת 800 וולט משמשת סוללה גדולה בקיבולת של 100 קוט"ש והיא מאפשרת טווח נסיעה של 770 ק"מ. כמו כן טעינה מהירה תאפשר תוספת 370 ק"מ ב-10 דקות.
אאודי E5 ספורטבק תציע ארבע מערכות הנעה, עם הנעה אחורית או כפולה, בהספקים של 299 כ"ס, 408 כ"ס, 578 כ"ס או 787 כ"ס עם האצה ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות. כמו כן יוצע היגוי לכל הגלגלים ומתלי אוויר.
ארכיטקטורת 800 וולט משמשת סוללה גדולה בקיבולת של 100 קוט"ש והיא מאפשרת טווח נסיעה של 770 ק"מ. כמו כן טעינה מהירה תאפשר תוספת 370 ק"מ ב-10 דקות.