

היבואנית, טלקאר, מציינת כי הטורס אחראי ל-30% מסך מכירות המותג בישראל, זאת לצד הרקסטון שזכה גם לגרסת 2X4 מוזלת והטיבולי שחזר אלינו מתוח פנים. מחיר הכניסה של הטורס המעודכן הוזל ב-7,000 שקל ועומד על 169,900 לגרסת ה-2X4, וכבתחילת השנה, גרסת ה-4X4 תעלה 191,900 שקל. האחריות עודנה ל-3 שנים / 100 אלף ק"מ.

ה-KGM טורס המעודכן ימשיך להציע שתי רמות גימור - במקום ה"אקזקיוטיב" 2X4 תיקרא מעתה Urban וה"לאקשרי" 4X4 תיקרא Premium. גרסת הכניסה "אורבן" כוללת כאמור את הדשבורד החדש עם מסכי ה-"12.3 ללוח המחוונים והמולטימדיה (זאת לעומת לוח מחוונים דיגיטלי "12.5, מסך מולטימדיה "9 ותחתיו מסך נוסף בגודל "8 לתפעול חלק ממערכות), כמו גם ריפוד עור סינטטי, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני חנייה אחוריים וקדמיים, מצלמת רוורס, חלון גג, חישוקי "18 ועוד. לצד זאת נציין כי מושב הנהג כבר אינו מתכוונן חשמלית וללא חימום ואוורור במושבים הקדמיים.
בגרסת ה"פרימיום", בנוסף להנעה כפולה ישנם גם חישוקי "20, שבאופן תמוה, דווקא פחות מתאימים לנסיעות שטח. כמו כן, היא נפרדת מתא המטען החשמלי וההגה המחומם.
תחום הבטיחות כולל 8 כריות אוויר (7 בעבר) כולל כרית בין הנהג לנוסע (נוספה כרית לברכי הנהג) ואת כל המערכות המקובלות לצד התרעת רכב בשטח המת, התרעת תנועה חוצה מאחור, אורות גבוהים אוטומטיים והתרעת עייפות.

בתחום יחידת ההנעה אין כל שינוי - מנוע 1.5 ליטר בהספק של 163 כ"ס ומומנט של 28.6 קג"מ, המשודכים לתיבה אוטומטית עם 6 הילוכים. וכפי שציינו הנעה קדמית או כפולה עם כפתור ייעודי שיכול "לנעול" את ההנעה הכפולה עד למהירות של 40 קמ"ש, כאשר במצב הרגיל היא נכנסת לפעולה לפי הצורך.
ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 10.1 שניות ועוד 8 עשיריות השנייה ב-4X4 והמהירות המרבית עומדת על 191 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 11.7 ק"מ או 10.9 ק"מ לליטר, בהתאמה. כושר הגרירה עומד על 500 ק"ג ועד 1,500 ק"ג לגרור עם בלמים.