הצעה מפתה: 100 אלף דולר למי שיעזוב את אינסטגרם
חברת הסטארט אפ הישראלית, מובלי, שמנסה להתחרות באינסטגרם, יוצאת בקמפיין בזבזני במיוחד ומציעה 100 אלף דולר למשתמשים שיסגרו את חשבון האינסטגרם ויעברו אליה; ומה הקאצ'? תהיה הגרלה ורק אחד יזכה בכסף הגדול, האחרים יישארו עם מעט מדי סיבות לאכול במסעדות יוקרה ולחכות לשקיעה



תמורת כמה כסף הייתם מוכנים לסגור את חשבון האינסטגרם שלכם? במובלי מאמינים ש-100 אלף דולר (כ-364 אלף שקלים) זה בהחלט מספיק.
החברה הישראלית, בעלת האפליקציה באותו שם, שהיא המקבילה הפחות מוכרת לאינסטגרם, מציעה למשתמשים 100 אלף דולר, לא פחות, על מנת שיעזבו את אינסטגרם. לא כולם יזכו, רק אחד יקבל את הפרס הנכסף. ובשביל הסיכוי לזכות, יש לעשות מעשה שהרבה מאוד אנשים חוששים ממנו. על מנת להשתתף בתחרות על המשתמשים לצלם תמונה במובלי עם פילטר מיוחד שמיועד לתחרות, להעלות את התמונה לאינסטגרם, לתייג אותה תחת ההאשטג mylastinstagram# (האינסטגרם האחרון שלי).
אחר כך עליו לעשות את המעשה שלא ייעשה - לסגור את החשבון לשלושה חודשים שלמים (ואז אפשר לפתוח שוב). צוות שופטים במובלי יבחר את התמונה היצירתית ביותר ויעניק לזוכה מאה אלף דולר. הזוכה יוכרז באוקטובר 2013.
במובלי מקווים שהקמפיין יצליח לגרור את המשתמשים השבויים של אינסטגרם אל האפליקציה שלהם. והם מוכנים לשלם הרבה מאוד כסף לסיכוי שזה יקרה. בצעד שנראה כמעט נואש.
האם התרגיל יצליח? אם לשפוט לפי גוגל, שחוו על בשרם עד כמה זה קשה להעביר משתמשים מרשת חברתית אחת לאחרת, אפילו שגוגל פלוס עצמה מוצלחת מאוד, נראה שמובלי בצרה. ברשתות חברתיות, זה לא רק הממשק, אלה החברים והתחושה שאתם מתעדכנים בזמן אמת בכל מה שבאמת מעניין אתכם. ואת אלה, נכון לעכשיו, מובלי לא יכולה להציע.
צפו בסרטון המסביר על הקמפיין: